Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

Facebook Stories

Také Facebook Stories umožňují uživateli sdílet interaktivní obsah až po dobu 24 hodin a komunikovat jeho prostřednictvím se sledujícími.
Zobrazit heslo

Facebook katalog

Facebook katalog je souhrn informací o všech položkách, které chcete inzerovat prostřednictvím Facebook ads.
Zobrazit heslo

Facebook pixel

Facebook pixel je kus kódu pro web, který umožňuje měření, optimalizaci a sestavování okruhů uživatelů pro reklamní kampaně.
Zobrazit heslo

Favicon

Favicon (z anglického favorite icon – oblíbená ikona) je ikona související s konkrétní webovou stránkou. Obvykle bývá zobrazena v adresním řádku většiny prohlížečů.
Zobrazit heslo

Foursquare

Foursquare je on-line aplikace, která kombinuje vlastnosti sociálních sítí se službou založenou na zjištění momentální polohy (geolokalizace).
Zobrazit heslo

Fulltextový vyhledávač

Fulltextový vyhledávač je internetová aplikace, která umožňuje uživateli internetu najít webové stránky, které obsahují požadované informace.
Zobrazit heslo

GDPR

GDPR je zkratka pro General Data Protection Regulation nebo také obecné nařízení pro ochranu osobních údajů.
Zobrazit heslo

GTPR

GTPR — Google Toolbar PageRank — je informace pro uživatele, jak moc je právě prohlížená stránka důvěryhodná.
Zobrazit heslo

Generace Baby boomer

Generace Baby boomer je označení pro skupinu lidí, kteří se narodili mezi lety 1946 a 1964. Tato generace je známá tím, že představuje vrchol „baby boomu“, který nastal po druhé světové válce.
Zobrazit heslo

Generace X

Generace X je označení pro skupinu lidí, kteří se narodili mezi lety 1965 a 1979. Tato generace je známá tím, že je přechodem mezi předchozí „Baby boomer“ generací a následující Generací Y.
Zobrazit heslo