Časté otázky

Časté otázky

Google Meet: Jak se připojit a komunikovat přes něj

Domluvili jsme si společnou online konzultaci, ale nevíte, jak se připojit? Níže jsme pro vás připravili jednoduchý návod, jak na to.
Zobrazit

Jak stáhnout fakturu z GoogleAds

Chybí vám faktura za služby od Google, ale nevíte, jak si ji stáhnout z GoogleAds? Přinášíme návod, jak na to.
Zobrazit

Jak nastavit cíle v Google Analytics

Google Analytics je výborný nástroj pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webových stránek. Bez vhodného nastavení vám však nepřinese ten správný efekt. Pokud tedy znáte cíle svého webu a chcete je měřit, nastavte si správně svůj Google Analytics.
Zobrazit

Jak si vybrat vhodnou doménu

Chcete si zaregistrovat novou doménu a přemýšlíte nad jejím názvem a vhodnou koncovkou? Tato stránka vám pomůže při výběru a správném rozhodnutí.
Zobrazit

Jak sdílet přístup do Google Analytics

Potřebujete nasdílet účet do Google Analytics jiné osobě a nevíte, jak na to? Nezoufejte, tady je jednoduchý návod, který vám jasně ukáže, jak to udělat.
Zobrazit

Vytvoření a umístění Facebook Pixelu na web

Jak si vytvořit vlastní Facebook Pixel a vložit ho na svůj web? Připravili jsme pro vás návod, jak vytvořit a nastavit Facebook Pixel krok za krokem.
Zobrazit

Co jsou to PPC systémy?

PPC systémy zprostředkovávají inzerentům nákup reklamních pozic ve vyhledávačích a nebo na stovkách webů v tzv. obsahové síti.
Zobrazit

Jak spravovat firemní Facebook Page

Pokud máte na Facebooku vytvořenou stránku a čtete tento článek, tak asi správně tušíte, že i pro firemní Facebook potřebujete relevantní obsah. Přinášíme vám proto několik praktických rad a tipů, jak se o firemní stránku na Facebooku starat a jak z ní udělat magnet na zákazníky.
Zobrazit

Jak začít pracovat s Google Ads

Chcete si reklamu v Google Ads spravovat sami a nevíte jak? Vyzkoušejte AdWords Online Univerzitu. Tato část vám odhalí základy práce s tímto reklamním systémem.
Zobrazit

Jak označit kampaně pro Google Analytics

Označování (popř. tagování) reklamních kampaní v URL je důležité zejména proto, aby vám nástroj Google Analytics pomohl rozlišit, které kampaně jsou efektivní a které se vám naopak nevyplácejí.
Zobrazit