Google Analytics je výborný nástroj pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webových stránek. Bez vhodného nastavení vám však nepřinese ten správný efekt. Pokud tedy znáte cíle svého webu a chcete je měřit, nastavte si správně svůj Google Analytics.
Potřebujete nasdílet účet do Google Analytics jiné osobě a nevíte, jak na to? Nezoufejte, tady je jednoduchý návod, který vám jasně ukáže, jak to udělat.
Chcete si reklamu v Google Ads spravovat sami a nevíte jak? Vyzkoušejte AdWords Online Univerzitu. Tato část vám odhalí základy práce s tímto reklamním systémem.
Označování (popř. tagování) reklamních kampaní v URL je důležité zejména proto, aby vám nástroj Google Analytics pomohl rozlišit, které kampaně jsou efektivní a které se vám naopak nevyplácejí.
Váháte zda je PPC reklama to pravé pro vaše podnikání? Podívejte se na několik případových studií firem, které ve svém podnikání využili Google AdWords.