Časté otázky

Časté otázky

Vytvoření a umístění Facebook Pixelu na web

Jak si vytvořit vlastní Facebook Pixel a vložit ho na svůj web? Připravili jsme pro vás návod, jak vytvořit a nastavit Facebook Pixel krok za krokem.
Zobrazit

Co jsou to PPC systémy?

PPC systémy zprostředkovávají inzerentům nákup reklamních pozic ve vyhledávačích a nebo na stovkách webů v tzv. obsahové síti.
Zobrazit

Jak začít pracovat s Google Ads

Chcete si reklamu v Google Ads spravovat sami a nevíte jak? Vyzkoušejte AdWords Online Univerzitu. Tato část vám odhalí základy práce s tímto reklamním systémem.
Zobrazit

Jak označit kampaně pro Google Analytics

Označování (popř. tagování) reklamních kampaní v URL je důležité zejména proto, aby vám nástroj Google Analytics pomohl rozlišit, které kampaně jsou efektivní a které se vám naopak nevyplácejí.
Zobrazit

Případové studie Google AdWords

Váháte zda je PPC reklama to pravé pro vaše podnikání? Podívejte se na několik případových studií firem, které ve svém podnikání využili Google AdWords.
Zobrazit

Jak propojit Facebook Page a Twitter

Propojení z Twitteru na Facebook už funguje jednoduše a spolehlivě poměrně dlouhou dobu. Od srpna 2009 je možné i opačné propojení z Facebook Page na Twitter.
Zobrazit

Jak založit firemní stránku na Facebooku

Chtěli byste využít potenciál sociální sítě Facebook i pro váš firemní marketing? Nevíte jak se do toho pustit? Tady je několik praktických rad, jak vytvořit na Facebooku stránku pro vaše podnikání.
Zobrazit

Jak spravovat firemní Facebook Page

Pokud máte na Facebooku vytvořenou stránku a čtete tento článek, tak asi správně tušíte, že i pro firemní Facebook potřebujete relevantní obsah. Přinášíme vám proto několik praktických rad a tipů, jak se o firemní stránku na Facebooku starat a jak z ní udělat magnet na zákazníky.
Zobrazit