Časté otázky

Časté otázky

Případové studie Google AdWords

Váháte zda je PPC reklama to pravé pro vaše podnikání? Podívejte se na několik případových studií firem, které ve svém podnikání využili Google AdWords.
Zobrazit

Jak zadávat klíčová slova do PPC kampaní

Slyšeli jste o možnosti zadávat v PPC kampaních klíčová slova ve volné, frázové a přesné shodě? Víte, v čem je to výhodné a co vám to přinese? Víte, co jsou to vylučující klíčová slova? Ne? Tak právě pro vás je sepsán následující článek.
Zobrazit

Jak propojit Facebook Page a Twitter

Propojení z Twitteru na Facebook už funguje jednoduše a spolehlivě poměrně dlouhou dobu. Od srpna 2009 je možné i opačné propojení z Facebook Page na Twitter.
Zobrazit

Jak založit firemní stránku na Facebooku

Chtěli byste využít potenciál sociální sítě Facebook i pro váš firemní marketing? Nevíte jak se do toho pustit? Tady je několik praktických rad, jak vytvořit na Facebooku stránku pro vaše podnikání.
Zobrazit

Jak uplatnit kupon do Google AdWords

Dostali jste kupon do Google AdWords a nejste si jisti jak ho použít? Nechcete udělat chybu a napálit se? Ukážeme vám, jak slevový kupón nejlépe využít a kterým věcem je potřeba věnovat pozornost.
Zobrazit