Velikou výhodou je, že má každý uživatel své vlastní přihlašovací údaje a stránka ho pustí jen tam, kam mu nastavíte pravomoci.
Jak přidat do Firemního profilu Google další uživatele?
- Přihlaste se do vašeho Firemního profilu Google, Takto vypadá Firemní profil na Google.
- klikněte na tři vodorovné tečky, které vám rozbalí nabídku, Klikněte na tři tečky ve Firemním profilu.
- vyberte “nastavení Firemního profilu". Nastavení Firemního profilu
-
Otevře se vám nastavení. Zvolte “uživatelé a přístup”. Díky tomu můžete přidávat, upravovat a odstraňovat přístupy dalších uživatelů.
V nastavení vyberte -
Klikněte na “přidat” a zadejte email nebo jméno uživatelů, kteří budou mít k vašemu firemnímu účtu přístup. Zvolte roli, kterou uživateli přiřadíte (vlastník nebo správce) vyberte “pozvat”. Danému uživateli potom přijde pozvánka na email.
Pokud máte nějaký problém s převodem správce nebo vlastníka, nebojte se nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme. Pověřený kolega z agentury Optimal Marketing se s vámi spojí a poradí vám.