Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

FTP

FTP (anglicky File Transfer Protocol) je protokol pro přenos souborů mezi počítači v síti (na internetu).
Zobrazit heslo

Facebook

Facebook je rozsáhlá internetová sociální síť, sloužící zejména ke komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, k udržování vztahů a k zábavě.
Zobrazit heslo

Facebook Ads

Facebook Ads je reklamní formát v sociálních sítích spadajících pod společnost Meta. Reklama využívá platební modely PPC (pay per click, platba za proklik) a PPV (pay per view, platba za zobrazení).
Zobrazit heslo

Facebook Business Manager

Facebook Business Manager je nástroj společnosti Facebook pro správu firemních stránek a reklamy v síti Facebook.
Zobrazit heslo

Facebook katalog

Facebook katalog je souhrn informací o všech položkách, které chcete inzerovat prostřednictvím Facebook ads.
Zobrazit heslo

Facebook pixel

Facebook pixel je kus kódu pro web, který umožňuje měření, optimalizaci a sestavování okruhů uživatelů pro reklamní kampaně.
Zobrazit heslo

Favicon

Favicon (z anglického favorite icon – oblíbená ikona) je ikona související s konkrétní webovou stránkou. Obvykle bývá zobrazena v adresním řádku většiny prohlížečů.
Zobrazit heslo

Foursquare

Foursquare je on-line aplikace, která kombinuje vlastnosti sociálních sítí se službou založenou na zjištění momentální polohy (geolokalizace).
Zobrazit heslo

Fulltextový vyhledávač

Fulltextový vyhledávač je internetová aplikace, která umožňuje uživateli internetu najít webové stránky, které obsahují požadované informace.
Zobrazit heslo

GDPR

GDPR je zkratka pro General Data Protection Regulation nebo také obecné nařízení pro ochranu osobních údajů.
Zobrazit heslo