Zkratka KPI pochází z anglického Key Performance Indicator, což bychom mohli do češtiny přeložit jako Klíčové ukazatele výkonnosti. Jedná se o univerzální název pro ukazatele, jehož úkolem je měření výkonu.
Klíčové slovo (z anglického keyword) je v digitálním marketingu výraz nebo fráze, která nejlépe a především nejvýstižněji charakterizuje smysl obsahu zvolené webové stránky.
Termín konverze (ve světě marketingu) popisuje situaci, kdy příjemce marketingového sdělení nebo návštěvník webu provede akci, která je cílem daného sdělení či webové stránky.
Konverzní poměr, popř. míra konverze, je v on-line marketingu procentuální vyjádření počtu lidí, kteří provedli námi požadovanou akci – např. odeslali z webu objednávku.
Long Tail (česky dlouhý ocas či dlouhý chvost) je termín, který se v internetovém marketingu spojuje zejména s objemem vyhledávání obecně velmi populárních slov a specifických slov s nízkou mírou popularity.