Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

Instant messaging

Instant messaging je označení internetové služby pro rychlý způsob on-line komunikace, převážně pomocí textových zpráv.
Zobrazit heslo

Internet Explorer

Internet Explorer je grafický internetový prohlížeč od společnosti Microsoft.
Zobrazit heslo

Internetový marketing

Internetový marketing, e-marketing nebo také on-line marketing se zabývá marketingem v prostředí internetu.
Zobrazit heslo

Jak stáhnout fakturu z LinkedIn?

Pokud využíváte ve své marketingové komunikaci placené reklamy na LinkedIn, měli byste vědět, jak na stažení vašich faktur. Pojďme se podívat na pár kroků, které vám s tím pomůžou.
Zobrazit heslo

JavaScript

JavaScript je programovací jazyk využívaný na webových stránkách pro ovládání různých interaktivních prvků a efektů na straně uživatele.
Zobrazit heslo

KPI

Zkratka KPI pochází z anglického Key Performance Indicator, což bychom mohli do češtiny přeložit jako Klíčové ukazatele výkonnosti. Jedná se o univerzální název pro ukazatele, jehož úkolem je měření výkonu.
Zobrazit heslo

Katalog

Internetový katalog je seznam odkazů na webové stránky, které jsou logicky roztříděny do stromu kategorií.
Zobrazit heslo

Klíčové slovo

Klíčové slovo (z anglického keyword) je v digitálním marketingu výraz nebo fráze, která nejlépe a především nejvýstižněji charakterizuje smysl obsahu zvolené webové stránky.
Zobrazit heslo

Konverze

Termín konverze (ve světě marketingu) popisuje situaci, kdy příjemce marketingového sdělení nebo návštěvník webu provede akci, která je cílem daného sdělení či webové stránky.
Zobrazit heslo

Konverzní poměr

Konverzní poměr, popř. míra konverze, je v on-line marketingu procentuální vyjádření počtu lidí, kteří provedli námi požadovanou akci – např. odeslali z webu objednávku.
Zobrazit heslo