Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

KPI

Zkratka KPI pochází z anglického Key Performance Indicator, což bychom mohli do češtiny přeložit jako Klíčové ukazatele výkonnosti. Jedná se o univerzální název pro ukazatele, jehož úkolem je měření výkonu.
Zobrazit heslo

Katalog

Internetový katalog je seznam odkazů na webové stránky, které jsou logicky roztříděny do stromu kategorií.
Zobrazit heslo

Klíčové slovo

Klíčové slovo (z anglického keyword) je v digitálním marketingu výraz nebo fráze, která nejlépe a především nejvýstižněji charakterizuje smysl obsahu zvolené webové stránky.
Zobrazit heslo

Konverze

Termín konverze (ve světě marketingu) popisuje situaci, kdy příjemce marketingového sdělení nebo návštěvník webu provede akci, která je cílem daného sdělení či webové stránky.
Zobrazit heslo

Konverzní poměr

Konverzní poměr, popř. míra konverze, je v on-line marketingu procentuální vyjádření počtu lidí, kteří provedli námi požadovanou akci – např. odeslali z webu objednávku.
Zobrazit heslo

Landing page

Landing page je v on-line marketingu označení cílové (nebo záchytné) webové stránky, která se zobrazí jako reakce při kliknutí na reklamu.
Zobrazit heslo

Linkbuilding

Linkbuilding (budování zpětných odkazů) je velmi důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Zobrazit heslo

Long Tail

Long Tail (česky dlouhý ocas či dlouhý chvost) je termín, který se v internetovém marketingu spojuje zejména s objemem vyhledávání obecně velmi populárních slov a specifických slov s nízkou mírou popularity.
Zobrazit heslo

ML Sitemap

XML Sitemap je soubor obsahující odkazy na všechny stránky webu
Zobrazit heslo

Marketingová automatizace

Marketingová automatizace umožňuje pokročilou práci s cílovými skupinami pomocí zpracování dat a procesů namísto manuální práce.
Zobrazit heslo