Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

Multichannel

Multichannel je název pro strategii, kdy společnosti komunikují se svými potenciálními i stávajícími zákazníky napříč několika různými platformami. Může se jednat o kombinaci různých offline i online kanálů – jako je třeba televize, rádio, sociální sítě nebo webová stránka.
Zobrazit heslo

Navigace

Navigace je důležitou součástí každého webu, která pomáhá návštěvníkům rychle nalézt to co hledají a umožňuje jim pohyb mezi stránkami.
Zobrazit heslo

Newsletter

Newsletter je jeden z nástrojů e-mail marketingu. Jedná se o e-mailové zpravodaje, e-maily, které obsahují kombinaci užitečných a zajímavých informací, a reklamy.
Zobrazit heslo

Obrácená pyramida

Model obrácené pyramidy popisuje princip prioritizace informací v textu, kdy na začátek článku či zprávy se kladou nejdůležitější informace. Poté následují fakta se snižující se prioritou.
Zobrazit heslo

Obsahový marketing

Obsahový marketing je strategický marketingový přístup zaměřený na tvorbu a distribuci hodnotného, relevantního a konzistentního obsahu.
Zobrazit heslo

Off-page faktory (SEO)

Off-page faktory jsou souborem vlastností, které spolu s on-page faktory ovlivňují, jak dobře se zvolená webová stránka umisťuje ve výsledcích vyhledávání.
Zobrazit heslo

Omnichannel

Omnichannel je v marketingovém světě označení pro způsob vzájemně propojené komunikace skrze různé kanály, platformy či zařízení.
Zobrazit heslo

On-page faktory (SEO)

On-page faktory jsou souborem vlastností, které spolu s off-page faktory ovlivňují, jak dobře se zvolená webová stránka umisťuje ve výsledcích vyhledávání.
Zobrazit heslo

Online marketing

Online marketing se zabývá prodejem služeb a produktů na internetu.
Zobrazit heslo

Open source

Anglicky též „open-source software“ nebo „open software“. Často je možné se setkat i se zkratkou OSS. Jedná se o označení programů, jejichž zdrojový kód je volně přístupný dalším vývojářům, kteří jej mohou studovat nebo i upravovat podle sebe.
Zobrazit heslo