Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

Remarketing

Remarketing, nebo také retargeting, je v online marketingu a PPC reklamě označení kampaní, kterou jsou cíleny na uživatele, kteří již v minulosti navštívili váš web.
Zobrazit heslo

Responzivní design

Tento pojem se objevil poprvé v roce 2010 v článku amerického programátora Ethana Marcotta. V podstatě jde o to, aby kódování frontendu webu zajistilo jeho přizpůsobení velikosti displeje nejrůznějších zařízení, která se použijí k zobrazení jeho obsahu (notebooky, mobily, tablety…). Zvláště po nárůstu počtu chytrých telefonů kolem roku 2016 došlo k masivní tvorbě webu s responzivním designem a dnes jsou již běžným standardem.
Zobrazit heslo

Robots.txt

Robots.txt je textový soubor, který říkám robotům vyhledávačů, jak mají s navštíveným webem naložit. Říká, které části webu mají vyhledávače procházet a indexovat a které jsou naopak pro přístup robotů zakázané.
Zobrazit heslo

SEM

SEM — Search Engine Marketing — se do češtiny obvykle překládá jako marketing ve vyhledávačích.
Zobrazit heslo

SEO

SEO — Search Engine Optimization — se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače.
Zobrazit heslo

SEO servis

SEO servis je online analytická služba, která zdarma nabízí zjednodušenou a zavádějící "SEO analýzu" vybraných částí z vaší webové prezentace, která je vyjádřena v procentech.
Zobrazit heslo

SERP

SERP — Search Engine Results Page — je stránka se seznamem výsledků, kterou zobrazí vyhledávač na dotaz zadaný uživatelem.
Zobrazit heslo

See Think Do Care

Framework See Think Do Care pomáhá lépe pochopit nákupní procesy a rozhodování zákazníků, díky čemuž pak můžete navrhovat a vytvářet fungující marketingové strategie a taktiky. Jeho autorem je známý marketér Avinash Kaushik.
Zobrazit heslo

Sklik.cz

Sklik.cz je reklamní systém společnosti Seznam.cz, a.s., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC reklama).
Zobrazit heslo

Skóre kvality

Skóre kvality v PPC systému Google AdWords představuje odhad relevance reklam, klíčových slov a vstupní stránky pro uživatele, kterému se reklama právě zobrazila.
Zobrazit heslo