Případová studie

P
Marketingový slovníček

Případová studie je materiál sledující vývoj a výsledky určité činnosti. V marketingu se používá jako informační zdroj.

Případové studie jsou jednou z nejlepších forem informačních zdrojů. Velice dobře slouží jako referenční bod pro orientaci v problematice či poskytovaných službách. Potenciálním klientům pomáhají představit si, jak mohou profitovat ze spolupráce se zhotovitelem prezentovaného projektu. V internetovém marketingu se případové studie používají k prezentaci výsledků online marketingových agentur.

Nevíte, jak vám můžeme pomoci? Přečtěte si případové studie

Optimal Marketing pro své klienty připravil případové studie v rámci referencí. Tyto dokumenty a blogové články umožňují potenciálním klientům porozumět tomu, jak pracujeme a jakých výsledků pomáháme svým klientům dosáhnout.


Heslo zpracoval: 0 15. 11. 2017 (aktualizace: 15. 11. 2017)

Jste připraveni vyladit svoji strategii?