Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

SEO

SEO — Search Engine Optimization — se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače.
Zobrazit heslo

SEO servis

SEO servis je online analytická služba, která zdarma nabízí zjednodušenou a zavádějící "SEO analýzu" vybraných částí z vaší webové prezentace, která je vyjádřena v procentech.
Zobrazit heslo

SERP

SERP — Search Engine Results Page — je stránka se seznamem výsledků, kterou zobrazí vyhledávač na dotaz zadaný uživatelem.
Zobrazit heslo

See Think Do Care

Framework See Think Do Care pomáhá lépe pochopit nákupní proces a rozhodování zákazníků. Díky tomu pak můžete navrhovat lepší komunikační strategie a taktiky. Autorem frameworku je známý marketér Avinash Kaushik.
Zobrazit heslo

Sklik.cz

Sklik.cz je reklamní systém společnosti Seznam.cz, a.s., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC reklama).
Zobrazit heslo

Skóre kvality

Skóre kvality v PPC systému Google AdWords představuje odhad relevance reklam, klíčových slov a vstupní stránky pro uživatele, kterému se reklama právě zobrazila.
Zobrazit heslo

SoLoMo

SoLoMo je označení pro propojení tří principů — sociálního, lokálního a mobilního. Ty jsou díky moderním technologiím stále důležitější pro přístup k současnému on-line marketingu.
Zobrazit heslo

Spam

Spam je obvykle masově šířený (nejčastěji reklamní) e-mail, který je rozesílán skupině příjemců, kteří si jej nevyžádali. Spam můžete mimo e-mail zaznamenat také v diskuzních fórech, komentářích, apod.
Zobrazit heslo

TLD

TLD (z anglického Top Level Domain) je doména nejvyššího řádu ve stromu internetových domén.
Zobrazit heslo

Taxonomie kategorií produktů

Pod pojmem taxonomie se obecně rozumí kategorizace, která slouží ke klasifikaci obsahu do přesně definovaných kategorií a podkategorií. V rámci online marketingu se jedná zpravidla o taxonomii kategorií produktů.
Zobrazit heslo