SoLoMo je označení pro propojení tří principů — sociálního, lokálního a mobilního. Ty jsou díky moderním technologiím stále důležitější pro přístup k současnému on-line marketingu.
Spam je obvykle masově šířený (nejčastěji reklamní) e-mail, který je rozesílán skupině příjemců, kteří si jej nevyžádali. Spam můžete mimo e-mail zaznamenat také v diskuzních fórech, komentářích, apod.
Pod pojmem taxonomie se obecně rozumí kategorizace, která slouží ke klasifikaci obsahu do přesně definovaných kategorií a podkategorií. V rámci online marketingu se jedná zpravidla o taxonomii kategorií produktů.
Cílem typografie je především sjednotit vizuální podobu textu, sladit ji s dalšími vizuálními prvky a usnadnit proces čtení, vnímání textu a jeho správný výklad.
U vektorové grafiky není obrázek složen z jednotlivých bodů, ale z křivek – vektorů. Vektorová grafika popisuje obrázky pomocí matematických informací o těchto křivkách.
Virální marketing je jednou z technik guerilla marketingu. Virální marketing je marketingová technika šíření komerčního sdělení v sociální sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele.