Slovníček marketingových pojmů: A

Slovníček marketingových pojmů: A

AIDA

AIDA je zkratkou z anglických slov Attention, Interest, Desire, Action, které popisují model chování, probíhající u zákazníka ovlivněného marketingovou kampaní od vyvolání pozornosti až po nákup.
Zobrazit heslo

AJAX

AJAX (Asynchronous JavaScript and XML) je technologie pro vytváření interaktivních webových aplikací.
Zobrazit heslo

API

API (Application Programmers Interface) je definované rozhraní pro efektivní programování aplikací.
Zobrazit heslo

AdSense

AdSense (či Google AdSense) je reklamní systém umožňující zobrazování reklam Google AdWords v široké síti partnerských webů.
Zobrazit heslo

AdWords

Google AdWords je reklamní systém společnosti Google.
Zobrazit heslo

Affiliate marketing

Affiliate, neboli partnerský provizní systém, je založený na propagaci produktu firmy prostřednictvím webových stránek affiliate partnerů.
Zobrazit heslo

Akvizice

Akvizice je v oblasti marketingu proces získávání zákazníka.
Zobrazit heslo

Anchor text

Termínem anchor text rozumíme viditelný text odkazu, který vede na jinou webovou stránku.
Zobrazit heslo

Android

Android je operační systém pro chytré telefony, PDA, navigace, tablety, který je založený na Linuxovém jádru a vyvíjí konsorcium Open Handset Alliance.
Zobrazit heslo

Astroturfing

Astroturfing je jedna z taktik guerilla marketingu. Spočívá v tom, že zadavatel reklamy využívá ke své propagaci placené pozitivní reakce spotřebitelů či fanoušků. Může jít o účast v on-line diskusích, sociálních sítích, anketách či psaní pochvalných článků na osobní blog.
Zobrazit heslo