Slovníček marketingových pojmů: A

Slovníček marketingových pojmů: A

Astroturfing

Astroturfing je jedna z taktik guerilla marketingu. Spočívá v tom, že zadavatel reklamy využívá ke své propagaci placené pozitivní reakce spotřebitelů či fanoušků. Může jít o účast v on-line diskusích, sociálních sítích, anketách či psaní pochvalných článků na osobní blog.
Zobrazit heslo

Atribuční model

Atribuční model je soubor pravidel, podle kterých rozděluje Google Analytics (nebo jiný analytický nástroj) zásluhy za získání konverze mezi jednotlivé zdroje návštěv.
Zobrazit heslo

Augmented Reality (AR)

AR — Augmented Reality (česky: Rozšířená realita) — je obraz reálného světa, který je počítačem doplněn o další vrstvy informací.
Zobrazit heslo

Autoresponder

Autoresponder je v internetovném marketingu označení pro software, který automaticky odesílá série e-mailů s předem nastaveným časovým odstupem.
Zobrazit heslo

Google AdWords

Google AdWords bylo označení reklamního systému společnosti Google, Inc. V červnu 2018 přejmenoval Google svůj klíčový produkt na Google Ads.
Zobrazit heslo