Slovníček marketingových pojmů: G

Slovníček marketingových pojmů: G

GDPR

GDPR je zkratka pro General Data Protection Regulation nebo také obecné nařízení pro ochranu osobních údajů.
Zobrazit heslo

GTPR

GTPR — Google Toolbar PageRank — je informace pro uživatele, jak moc je právě prohlížená stránka důvěryhodná.
Zobrazit heslo

Generace X

Generace X je označení pro skupinu lidí, kteří se narodili mezi lety 1965 a 1979. Tato generace je známá tím, že je přechodem mezi předchozí „Baby boomer“ generací a následující Generací Y.
Zobrazit heslo

Generace Y

Generace Y je označení pro skupinu lidí, kteří se narodili mezi lety 1980 a 1994. Tato generace je také známá jako „mileniálové“ nebo „Generace Já“.
Zobrazit heslo

Generace Z

Generace Z je označení pro skupinu lidí, kteří se narodili po roce 1995. Tato generace je také známá jako „digital native“, protože se narodila v době, kdy byly digitální technologie již rozšířené.
Zobrazit heslo

Google Ads

Google Ads (dříve Google AdWords) je reklamní systém společnosti Google, Inc., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu.
Zobrazit heslo

Google Analytics

Google Analytics je webová analytická aplikace pro sledování a vyhodnocování návštěvnosti internetových stránek a výkonnosti online kampaní.
Zobrazit heslo

Google Chrome

Google Chrome je v současnosti nejrozšířenější internetový prohlížeč.
Zobrazit heslo

Guerilla marketing

Guerilla marketing je chytrá a kreativní marketingová strategie, která pomáhá zejména menším firmám konkurovat svým bohatším rivalům. Klíčem k úspěchu guerilla marketingu totiž není rozpočet, ale skvělý nápad, který dokáže upoutat pozornost a získat zákazníky.
Zobrazit heslo