Slovníček marketingových pojmů: G

Slovníček marketingových pojmů: G

GDPR

GDPR je zkratka pro General Data Protection Regulation nebo také obecné nařízení pro ochranu osobních údajů.
Zobrazit heslo

GTPR

GTPR — Google Toolbar PageRank — je informace pro uživatele, jak moc je právě prohlížená stránka důvěryhodná.
Zobrazit heslo

Google AdWords

Google AdWords je reklamní systém společnosti Google, Inc., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC reklama).
Zobrazit heslo

Google Ads

Google Ads (dříve Google AdWords) je online reklamní systém společnosti Google.
Zobrazit heslo

Google Analytics

Google Analytics je webová analytická aplikace pro sledování a vyhodnocování návštěvnosti internetových stránek a výkonnosti online kampaní.
Zobrazit heslo

Google Chrome

Google Chrome je v současnosti nejrozšířenější internetový prohlížeč.
Zobrazit heslo

Guerilla marketing

Guerilla marketing je forma marketingové strategie, která má za cíl pomoci především malým a středním podnikům bojovat se svou konkurencí s využitím velmi nízkých rozpočtů. Za konceptem guerilla marketingu tedy nestojí peníze, ale především nápad.
Zobrazit heslo