
GDPR
GDPR je zkratka pro General Data Protection Regulation nebo také obecné nařízení pro ochranu osobních údajů.
GDPR je v překladu známo jako obecné nařízení pro ochranu osobních údajů. Má za úkol zvýšit ochranu osobních dat občanů EU. GDPR se až na výjimky dotýká všech subjektů, které přicházejí do kontaktu s osobními údaji. Jedná se velkou revoluční změnu. Každá organizace nakládající s osobními údaji za účelem marketingu se musí na GDPR náležitě připravit.
GDPR postihne všechny provozovatele eshopů a internetových služeb.
Poslední aktualizace pojmu GDPR: 9. 3. 2018
Tipy a FAQ
Tagy — znalostní databáze
Náš blog
Jak produktová fotografie ovlivňuje prodej vašich produktů
06. 02. 2018. – Kateřina Čajanková
Produktová fotografie není umění. Je to mocný nástroj, který dokáže ovlivnit, zda se váš produkt…
Jaký je skutečný organický dosah příspěvků na Facebooku?
30. 01. 2018. – Jakub Dubec
V poslední době se téma organický dosah příspěvků na Facebooku skloňuje všemi pády. Zatímco…
Brand bidding: Proč v PPC cílit na své značky
17. 11. 2017. – Jakub Dubec
Praktikujete výkonnostní marketing? Není vám pojem PPC reklama cizí? Ať už se jedná o značku vaší…
