Registrovaný uživatel může do vlastních stránek vložit měřící kód a zdarma pak sledovat informace o návštěvnosti svého webu.
Nastavení Google Analytics
Google Analytics je sice dobrý nástroj pro sledování návštěvnosti a výkonosti webových stránek, ale teprve správné nastavení z něj udělá užitečný nástroj pro internetový marketing.
Nastavení cílů v Google Analytics
Nastavení cílů v Google Analytics Vám umožní lépe zjistit:
- Jak dosahuje Váš web stanovených cílů (např. odeslání poptávkového formuláře)
- Kde se v plnění stanovených cílů návštěvníci ztrácí
- Které kampaně Vám přivádí nejvíce návštěvníků, kteří plní definované cíle
Nastavení Ecommerce v Google Analytics
Při správném nastavení Ecommerce v Google Analytics můžete sledovat:
- Jak dosahuje Váš web stanovených cílů (odeslání objednávky)
- Kde se v nákupním procesu návštěvníci ztrácí
- Které kampaně Vám přivádí nejvíce návštěvníků, kteří plní definované cíle
- Které produkty jsou ve Vašem obchodě nejvýkonnější
- Které produkty ve Vašem obchodě návštěvníci hledají (i pokud je nemáte v nabídce)
Ukázka měřícího kódu Google Analytics
Ukázka měřícího kódu Google Analytics, který vložíte na každou sledovanou stránku svého webu. V ukázkovém kódu je třeba nahradit UA-XXXXXX-X reálným číslem vašeho účtu v Google Analytics.
Možná vás bude zajímat:
- Jak sdílet přístup do Google Analytics
- Jak nastavit cíle v Google Analytics
- Jak správně označit kampaně pro Google Analytics