Slovníček marketingových pojmů: C

Slovníček marketingových pojmů: C

Content Strategy

Content Strategy (česky také: obsahová strategie) je jeden ze základních prvků při návrhu a realizaci webových stránek. Zaměřuje se především na to, jaký obsah bude vaše cílová skupina hledat, jak takový obsah získáte a jak ho budete do budoucna rozvíjet.
Zobrazit heslo

Cookie

Cookies (též HTTP cookies) jsou malé textové soubory, které si webový server ukládá v prohlížeči návštěvníka. Při každé další „návštěvě“ téhož webového serveru mu pak prohlížeč posílá uložená data zpět.
Zobrazit heslo

Copywriting

Copywriting je činnost spočívající v tvorbě poutavých a funkčních textů prodávajících produkty a služby v rámci realizace obsahové strategie. Copywriter je člověk, který se tvorbě takových textů věnuje.
Zobrazit heslo

Core Web Vitals

Core Web Vitals je označení pro tři velice důležité metriky, které společnost Google zavedla v roce 2020 pro vyhodnocení webu.
Zobrazit heslo

Cílová skupina

Cílová skupina je skupina lidí, která je cílem určité reklamní kampaně nebo marketingové aktivity. Tato skupina se obvykle vybírá na základě určitých charakteristik, jako jsou například věk, pohlaví, příjmy nebo zájmy.
Zobrazit heslo