S
Marketingový slovníček

SERP — Search Engine Results Page — je stránka se seznamem výsledků, kterou zobrazí vyhledávač na dotaz zadaný uživatelem.

Výsledný seznam obvykle obsahuje titulek, hypertextový odkaz na nalezenou stránku a popisek, ve kterém je zvýrazněn dotaz (klíčové slovo), který uživatel do vyhledávače zadal.

Seznam výsledků vyhledávání u velkých vyhledávačů (např. Google, Bing, Seznam) může obsahovat různé typy výpisů. Vedle přirozených výsledků (organic) to mohou být i výsledky placené (např. ppc reklamy), obrázky, mapy, videa apod.

Některé typy výsledků jsou privilegovány, jedná se o tzv. featured snippets.
Kvalita jednotlivých výsledků vyhledávání se dá ovlivnit pomocí strukturovaných dat.


Heslo zpracoval: Marek Rolný 4. 3. 2018 (aktualizace: 4. 3. 2018)

Jste připraveni vyladit svoji strategii?