Co je to SEO a jakou má v online marketingu roli?
SEO, neboli také optimalizace pro vyhledávače, je jedním z pilířů budování stabilního zdroje návštěvnosti. Například ve srovnání s PPC reklamou vyžaduje optimalizace pro vyhledávače více času pro získání dostatečně vysoké pozice ve výsledcích vyhledávání, avšak je vysoce autoritativní a díky setrvačnosti dokáže udržet váš web na vysokých příčkách i tehdy, když se vypne Pay Per Click reklama ve vyhledávání.
SERP – search engine results page je stránka, kde se vypisují jednotlivé výsledky vyhledávání relevantní k vyhledávací frázi. Absolutní většina lidí si vystačí s první stránkou výsledků a SEO je tu právě za tím účelem, aby se váš web zobrazoval na co nejvyšší neplacené příčce první stránky s výsledky vyhledávání.
Existuje nespočet doporučení, jak zvýšit pozici webu ve vyhledávání pomocí SEO technik.
SEO je cestou ke zvýšení organické návštěvnosti.
Více pod heslem Optimalizace pro vyhledávače.