
Optimalizace pro vyhledávače
Optimalizace pro vyhledávače (SEO - Search Engine Optimization) je soubor faktorů ovlivňujících, jak dobře se zvolená internetová stránka umisťuje ve výsledcích vyhledávání.
Optimalizace stránek pro vyhledávače Vám pomůže v tom, že se Vaše stránka bude na vhodně vybraná klíčová slova či fráze umisťovat na předních pozicích výsledků fulltextových vyhledávačů. Tím s velkou pravděpodobností získáte více návštěvníků, kteří hledají to, co nabízíte na svých stránkách.
Tajemství optimalizace pro vyhledávače
Celé tajemství optimalizace pro vyhledávače spočívá v tom, že nikdo přesně nezná váhy on-page a off-page faktorů, podle kterých je zvolená stránka zařazena ve výsledcích vyhledávání. I přes tuto skutečnost existuje řada doporučení a metod, které sami vyhledávače zveřejňují.
Metody SEO
Etické metody SEO
- Kvalitní obsah stránky
- Vhodné používání (X)HTML značek (viz on-page faktory)
- Krátká a neměnná URL adresa (viz on-page faktory)
- Budování zpětných odkazů (viz linkbuilding)
Neetické metody a black hat SEO
- Oklamání robotů (cloaking, doorway page)
- Skrytý text
- SEO spam
Hlavní chyby v SEO
- Optimalizace již hotového webu (na SEO je nutno pracovat již od návrhu webu)
- Volba špatných cílů (chtít optimalizovat web na obecné a silně konkurenční fráze)
Související odkazy
Naše SEO služby
- SEO - optimalizace pro vyhledávače
- Startovací balíček SEO
- SEO servis
- Registrace do katalogů a zbožových vyhledávačů
- Linkbuilding
Doporučení vyhledávačů
- Seznam: Jak lépe optimalizovat
- Google: Manuál SEO pro začátečníky (PDF, česky)
Poslední aktualizace pojmu Optimalizace pro vyhledávače: 17. 3. 2018
Tipy a FAQ
Tagy — znalostní databáze
Náš blog
Jak produktová fotografie ovlivňuje prodej vašich produktů
06. 02. 2018. – Kateřina Čajanková
Produktová fotografie není umění. Je to mocný nástroj, který dokáže ovlivnit, zda se váš produkt…
Jaký je skutečný organický dosah příspěvků na Facebooku?
30. 01. 2018. – Jakub Dubec
V poslední době se téma organický dosah příspěvků na Facebooku skloňuje všemi pády. Zatímco…
Brand bidding: Proč v PPC cílit na své značky
17. 11. 2017. – Jakub Dubec
Praktikujete výkonnostní marketing? Není vám pojem PPC reklama cizí? Ať už se jedná o značku vaší…
