See Think Do Care

Framework See Think Do Care pomáhá lépe pochopit nákupní procesy a rozhodování zákazníků, díky čemuž pak můžete navrhovat a stavět fungující marketingové strategie a taktiky. Autorem tohoto frameworku je známý marketér Avinash Kaushik.

 

Framework popisuje jednotlivé fáze zákaznického cyklu takto:

See – Lidé v této části nákupního procesu se zatím jen dívají. Naším cílem je zaujmout. Někdy v budoucnu by mohli naše produkty či služby využít, i když to zatím neplánují.

Think – V této fázi hledají lidé informace o produktech a službách. Porovnávají dostupná řešení. V budoucnu by u nás mohli nakoupit. Cílem je nabídnout této skupině relevantní informace, které jim mohou pomoct v rozhodování a takto je přitáhnout na svou stranu.

Do – Nyní přicházejí lidé kvůli nákupu produktu nebo služby. Našim cílem je přesvědčit je, že chtějí nakoupit u nás, a umožnit jim to tak, aby to bylo co nejjednodušší.

Care – Lidé, kteří u nás již nějaké peníze utratili. Můžete je ale definovat různě - např. lidé se 2 a více transakcemi. O tyto uživatele chceme pečovat a přimět je tím k dalším nákupům.

 

 

Poslední aktualizace pojmu See Think Do Care: 29. 3. 2018