Slovníček marketingových pojmů

Favicon

Favicon (z anglického favorites icon - oblíbená ikona) je ikona související s konkrétní webovou stránkou. Obvykle bývá zobrazena v adresním řádku většiny prohlížečů.
Zobrazit heslo »

Foursquare

Foursquare je on-line aplikace, která kombinuje vlastnosti sociálních sítí se službou založenou na zjištění momentální polohy (geolokalizace).
Zobrazit heslo »

FTP

FTP (anglicky File Transfer Protocol) je protokol pro přenos souborů mezi počítači v síti (na internetu).
Zobrazit heslo »

Fulltextový vyhledávač

Fulltextový vyhledávač je internetová aplikace, která umožňuje uživateli internetu najít webové stránky, které obsahují požadované informace.
Zobrazit heslo »

Google AdWords

Google AdWords je reklamní systém společnosti Google, Inc., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC reklama).
Zobrazit heslo »

Google Analytics

Google Analytics je webová analytická aplikace pro sledování a vyhodnocování návštěvnosti internetových stránek a výkonnosti online kampaní.
Zobrazit heslo »

GTPR

GTPR — Google Toolbar PageRank — je informace pro uživatele, jak moc je právě prohlížená stránka důvěryhodná.
Zobrazit heslo »

Guerrilla marketing

Guerrilla marketing je forma marketingové strategie, která má za cíl pomoci především malým a středním podnikům bojovat se svou konkurencí s využitím velmi nízkých rozpočtů. Za konceptem guerrilla marketingu tedy nestojí peníze, ale především nápad.
Zobrazit heslo »

Hoax

Hoax (česky podvod, mystifikace či žert) je nevyžádaná zpráva, která uživatele varuje před nějakým virem, prosí o pomoc, informuje o nebezpečí, snaží se ho pobavit apod.
Zobrazit heslo »

HTML

HTML (HyperText Markup Language) je značkovací jazyk pro vytváření webových stránek.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ... 9 |