Slovníček marketingových pojmů

Rankbrain

Rankbrain je tzv. umělá inteligence od Googlu. Je to tedy počítačový program/algoritmus, který se snaží odhalit, jak uživatelé v danou chvíli přemýšlí a co hledají, a na základě těchto signálů zlepšuje relevanci výsledků vyhledávání.
Zobrazit heslo »

Redakční kalendář

Redakční kalendář je souhrn tematických celků rozepsaných do jednotlivých témat za účelem plánování a realizace obsahové strategie.
Zobrazit heslo »

Remarketing

Remarketing, nebo také retargeting, je v online marketingu a PPC reklamě označení kampaní, kterou jsou cíleny na uživatele, kteří již v minulosti navštívili váš web.
Zobrazit heslo »

Robots.txt

Robots.txt je textový soubor, který říkám robotům vyhledávačů, jak mají s navštíveným webem naložit. Říká, které části webu mají vyhledávače procházet a indexovat a které jsou naopak pro přístup robotů zakázané.
Zobrazit heslo »

ROI

ROI — Return Of Investments (česky: návratnost investic) — vyjadřuje poměr mezi penězi vydělanými a investovanými. Ukazuje zisk v procentech z investované částky.
Zobrazit heslo »

See Think Do Care

Framework See Think Do Care pomáhá lépe pochopit nákupní procesy a rozhodování zákazníků, díky čemuž pak můžete navrhovat a stavět fungující marketingové strategie a taktiky. Autorem tohoto frameworku je známý marketér Avinash Kaushik.
Zobrazit heslo »

SEM

SEM — Search Engine Marketing — se do češtiny obvykle překládá jako marketing ve vyhledávačích.
Zobrazit heslo »

SEO

SEO — Search Engine Optimization — se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače.
Zobrazit heslo »

SERP

SERP — Search Engine Results Page — je stránka se seznamem výsledků, kterou zobrazí vyhledávač, na dotaz zadaný uživatelem.
Zobrazit heslo »

Sklik

Sklik je reklamní systém společnosti Seznam.cz, a.s., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC reklama).
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |