Slovníček marketingových pojmů

Spam

Spam je obvykle masově šířený (nejčastěji reklamní) e-mail, který je rozesílán skupině příjemců, kteří si jej nevyžádali. Spam můžete mimo e-mail zaznamenat také v diskuzních fórech, komentářích, apod.
Zobrazit heslo »

TLD

TLD (z anglického Top Level Domain) je doména nejvyššího řádu ve stromu internetových domén.
Zobrazit heslo »

Twitter

Twitter je internetová komunikační platforma, pomocí které můžete sledovat a sami publikovat 140 znaků dlouhé zprávy.
Zobrazit heslo »

Vektorová grafika

U vektorové grafiky není obrázek složen z jednotlivých bodů, ale z křivek — vektorů. Vektorová grafika popisuje obrázky pomocí matematických informací o těchto křivkách.
Zobrazit heslo »

Virální marketing

Virální marketing je jednou z technik guerilla marketingu. Virální marketing je marketingová technika šíření komerčního sdělení v sociální sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele.
Zobrazit heslo »

Webový prohlížeč

Webový prohlížeč je program (software), který umožňuje uživatelům internetu prohlížení webových stránek.
Zobrazit heslo »

Widget

Widget je malá, obvykle personalizovaná internetová aplikace, která může fungovat mimo webové stránky poskytovatele.
Zobrazit heslo »

Wireframe

Wireframe webu (česky také: drátěný model webu) je vizuální maketa, která definuje rozložení obsahu a funkčních prvků na navrhované webové stránce.
Zobrazit heslo »

XHTML

XHTML, zkratka anglického eXtensible HyperText Markup Languag (česky rozšířitelný hypertextový značkovací jazyk), je aplikace značkovacího jazyka HTML do podoby XML.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | další