Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

Hoax

Hoax (česky podvod, mystifikace či žert) je nevyžádaná zpráva, která uživatele varuje před nějakým virem, prosí o pomoc, informuje o nebezpečí, snaží se ho pobavit apod.
Zobrazit heslo

Inbound marketing

Inbound marketing je v online marketingu postaven na tzv. pull strategii, kdy zákazník aktivně hledá řešení svého problému a my u něj můžeme vzbudit zájem o náš podnik či produkt prostřednictvím souvisejícího a přínosného obsahu.
Zobrazit heslo

Informační architektura

Úkolem informační architektury je uspořádat, pojmenovat, zajistit logické rozdělení a reprezentaci, které umožní zpětné vyhledání informací. Hlavním místem využití je zejména internet.
Zobrazit heslo

Instagram

Instagram používá přes 1,3 miliardy uživatelů, a patří tak mezi nejpopulárnější sociální sítě. Umožňuje úpravu a sdílení obrázků, videí a komunikaci se sledujícími.
Zobrazit heslo

Instagram Reels

Krátká videa ve formě Reels patří mezi nejpopulárnější příspěvky na Instagramu. Denně je na Instagramu a Facebooku zhlédne více než 140 miliard lidí.
Zobrazit heslo

Instagram Stories

Instagram Stories umožňují uživateli sdílet interaktivní obsah až po dobu 24 hodin, a komunikovat tak se svými sledujícími.
Zobrazit heslo

Instant messaging

Instant messaging je označení internetové služby pro rychlý způsob on-line komunikace, převážně pomocí textových zpráv.
Zobrazit heslo

Internet Explorer

Internet Explorer je grafický internetový prohlížeč od společnosti Microsoft.
Zobrazit heslo

Internetový marketing

Internetový marketing, e-marketing nebo také on-line marketing se zabývá marketingem v prostředí internetu.
Zobrazit heslo

JavaScript

JavaScript je programovací jazyk využívaný na webových stránkách pro ovládání různých interaktivních prvků a efektů na straně uživatele.
Zobrazit heslo