Časté otázky

Jak založit firemní stránku na Facebooku

Chtěli byste využít potenciál sociální sítě Facebook i pro váš firemní marketing? Nevíte jak se do toho pustit? Tady je několik praktických rad, jak vytvořit na Facebooku stránku pro vaše podnikání.
Celý článek »

Jak nastavit cíle v Google Analytics

Google Analytics je výborný nástroj pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webových stránek. Bez vhodného nastavení vám však nepřinese ten správný efekt. Pokud tedy znáte cíle svého webu a chcete je měřit, nastavte si správně svůj Google Analytics.
Celý článek »

Jak spravovat firemní Facebook Page

Pokud máte na Facebooku vytvořenou stránku a čtete tento článek, tak asi správně tušíte, že to pro firemní marketing určitě nestačí. Přinášíme vám proto několik praktických rad a tipů, jak se o firemní stránku na Facebooku starat a jak z ní udělat magnet na zákazníky.
Celý článek »

Jak si vybrat vhodnou doménu

Chcete si zaregistrovat novou doménu a přemýšlíte nad jejím názvem a vhodnou koncovkou? Tato stránka vám pomůže při výběru a správném rozhodnutí.
Celý článek »

Jak začít pracovat s Google AdWords

Chcete si reklamu v Google AdWords spravovat sami a nevíte jak? Vyzkoušejte AdWords Online Univerzitu. Tato část vám odhalí základy práce s tímto reklamním systémem.
Celý článek »

Jaké faktory ovlivňují SEO

Jaké faktory jsou v SEO důležité? Stačí mít dobrý titulek a moře zpětných odkazů? Faktorů, které ovlivní, zda se na určitý dotaz nabídnou vyhledávače uživatelům právě vaši stránku, je celá řada. Podívejte se na ně.
Celý článek »

Jak uplatnit kupon do Google AdWords

Dostali jste kupon do Google AdWords a nejste si jisti jak ho použít? Nechcete udělat chybu a napálit se? Ukážeme vám, jak slevový kupón nejlépe využít a kterým věcem je potřeba věnovat pozornost.
Celý článek »

Jak propojit Facebook Page a Twitter

Propojení z Twitteru na Facebook už funguje jednoduše a spolehlivě poměrně dlouhou dobu. Od srpna 2009 je možné i opačné propojení z Facebook Page na Twitter.
Celý článek »

9 nápadů pro úvodní fotku Facebook timeline

Shrnuli jsme pro Vás několik ukázek, kterými se můžete nechat inspirovat po změně, kterou prošly 31. března 2012 všechny firemní facebookové stránky. Nové podobě stránek dominuje velká úvodní fotografie (cover photo) a obsah stránky se řadí do časové osy (timeline).
Celý článek »

Případové studie Google AdWords

Váháte zda je PPC reklama to pravé pro vaše podnikání? Podívejte se na několik případových studií firem, které ve svém podnikání využili Google AdWords.
Celý článek »

Další stránky: předchozí | 1 | 2 |