Časté otázky

Srovnání PPC systémů

Slyšeli jste už o PPC systémech Sklik a Google AdWords, ale chcete se ještě lépe orientovat? Chcete jako inzerent znát jejich možnosti a výhody? Pak se podívejte na zjednodušený přehled nejčastěji používaných PPC systémů v České republice.
Celý článek »

Jak zadávat klíčová slova do PPC kampaní

Slyšeli jste o možnosti zadávat v PPC kampaních klíčová slova ve volné, frázové a přesné shodě? Víte, v čem je to výhodné a co vám to přinese? Víte, co jsou to vylučující klíčová slova? Ne? Tak právě pro vás je sepsán následující článek.
Celý článek »

5 nejčastějších chyb internetového marketingu

Chcete zapůsobit na poli internetového marketingu? Už jste do něj investovali a kýžený výsledek stále v nedohlednu? Následující řádky Vám pomohou odhalit možné příčiny neúspěchu anebo ještě lépe - poradí Vám, jak se mu vyhnout.
Celý článek »

7 tipů pro využití sociálních sítí

Sociální sítě, a hlavně Facebook, jsou v poslední době velmi často skloňovaným tématem ve všech médiích. Někteří před nimi varují a někteří již pochopili, že je mohou také efektivně využít ve svůj prospěch. Pojďme se podívat na sedm zajímavých tipů.
Celý článek »

Evoluce mediální komunikace

Thomas Baekdal vydal v dubnu 2009 na svém webu Baekdal.com zajímavý článek, který velmi působivou formou mapuje komunikaci za posledních 200 let a odvážně se dívá i dopředu.
Celý článek »

Jak označit kampaně pro Google Analytics

Označování (popř. tagování) reklamních kampaní v URL je důležité zejména proto, aby vám nástroj Google Analytics pomohl rozlišit, které kampaně jsou efektivní a které se vám naopak nevyplácejí.
Celý článek »

Jak sdílet přístup do Google Analytics

Potřebujete nasdílet účet do Google Analytics jiné osobě a nevíte jak na to? Nezoufejte, tady je jednoduchý návod, který vám jasně ukáže jak to udělat.
Celý článek »

Další stránky: předchozí | 1 | 2 | další