Slovníček marketingových pojmů

Linkbuilding

Linkbuilding (budování zpětných odkazů) je velmi důležitou součástí optimalizace pro vyhledavače (SEO).
Zobrazit heslo »

Long Tail

Long Tail (česky dlouhý ocas či dlouhý chvost) je termín, který se v internetovém marketingu spojuje zejména s objemem vyhledávání obecně velmi populárních slov a specifických slov s nízkou mírou popularity.
Zobrazit heslo »

Microsite

Microsite je speciální webová prezentace obvykle menšího rozsahu a dočasného trvání, která slouží jako podpora marketingové komunikace produktu, služby, kampaně, apod.
Zobrazit heslo »

Mikroformáty

Mikroformáty (anglicky microformats) umožňují rozšířit sémantiku jazyka HTML a vkládat do webových stránek strojově čitelné informace.
Zobrazit heslo »

Mozilla Firefox

Mozilla Firefox je svobodný grafický internetový prohlížeč, vyvíjený společností Mozilla Corporation za spolupráce stovek dobrovolníků.
Zobrazit heslo »

Navigace

Navigace je důležitou součástí každého webu, která pomáhá návštěvníkům rychle nalézt to co hledají a umožňuje jim pohyb mezi stránkami.
Zobrazit heslo »

Newsletter

Newsletter je jeden z nástrojů e-mail marketingu. Jde o e-mailové zpravodaje, e-maily, které obsahují kombinaci užitečných a zajímavých informací a reklamy.
Zobrazit heslo »

Off-page faktory (SEO)

Off-page faktory jsou souborem vlastností, které spolu s on-page faktory ovlivňují, jak dobře se zvolená webová stránka umisťuje ve výsledcích vyhledávání.
Zobrazit heslo »

On-page faktory (SEO)

On-page faktory jsou souborem vlastností, které spolu s off-page faktory ovlivňují, jak dobře se zvolená webová stránka umisťuje ve výsledcích vyhledávání.
Zobrazit heslo »

Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače (SEO - Search Engine Optimization) je soubor faktorů ovlivňujících, jak dobře se zvolená internetová stránka umisťuje ve výsledcích vyhledávání.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |