Slovníček marketingových pojmů

Internet Explorer

Internet Explorer je grafický internetový prohlížeč od společnosti Microsoft.
Zobrazit heslo »

JavaScript

JavaScript je programovací jazyk využívaný na webových stránkách pro ovládání různých interaktivních prvků a efektů na straně uživatele.
Zobrazit heslo »

jQuery

jQuery je v současné době velmi populární framework pro psaní JavaScriptových aplikací.
Zobrazit heslo »

Katalog

Internetový katalog je seznam odkazů na webové stránky, který jsou logicky roztříděny do stromu kategorií.
Zobrazit heslo »

Klíčové slovo

Klíčové slovo (z anglického keyword) je v internetovém marketingu výraz nebo fráze, která nejlépe a především nejvýstižněji charakterizuje smysl obsahu zvolené webové stránky.
Zobrazit heslo »

Konverzní poměr

Konverzní poměr, popř. míra konverze, je v on-line marketingu procentuální vyjádření počtu lidí, kteří proveli námi požadovanou akci (např. odeslali z webu objednávku).
Zobrazit heslo »

Landing page

Landing page je v on-line marketingu označení cílové (nebo záchytné) webové stránky, která se zobrazí jako reakce při kliknutí na reklamu.
Zobrazit heslo »

Linkbuilding

Linkbuilding (budování zpětných odkazů) je velmi důležitou součástí optimalizace pro vyhledavače (SEO).
Zobrazit heslo »

Long Tail

Long Tail (česky dlouhý ocas či dlouhý chvost) je termín, který se v internetovém marketingu spojuje zejména s objemem vyhledávání obecně velmi populárních slov a specifických slov s nízkou mírou popularity.
Zobrazit heslo »

Marketingová automatizace

Marketingová automatizace umožňuje pokročilou práci s cílovými skupinami pomocí zpracování dat a procesů namísto manuální práce.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... 11 |