Slovníček marketingových pojmů

ClickTale

ClickTale je webová analytická aplikace, která umožňuje nahrávat a sledovat chování uživatele internetových stránek.
Zobrazit heslo »

Content Strategy

Content Strategy (česky také: obsahová strategie) je jeden ze základních prvků při návrhu a realizaci webových stránek. Zaměřuje se především na to, jaký obsah bude vaše cílová skupina hledat, jak takový obsah získáte a jak ho budete do budoucna rozvíjet.
Zobrazit heslo »

Cookie

Termín cookie (HTTP cookie) označuje malé množství dat, která webový server posílá prohlížeči, který si je ukládá jako textový soubor na počítači uživatele.
Zobrazit heslo »

Copywriting

Copywriting je činnost spočívající v tvorbě poutavých a funkčních textů prodávajících produkty a služby. Obor copywritingu je činností spadající do realizace obsahové strategie. Copywriter je člověk, který se tvorbě takových textů věnuje.
Zobrazit heslo »

CPC

CPC — Cost Per Click (česky: Cena za proklik) — je jeden ze způsobů platby v internetovém marketingu.
Zobrazit heslo »

CSS

CSS (Cascading Style Sheets) je jazyk pro popis způsobu zobrazení stránek napsaných v jazycích HTML, XHTML nebo XML. Hlavním smyslem CSS je oddělení vzhledu dokumentu od jeho struktury a obsahu.
Zobrazit heslo »

CTA

CTA — Call To Action (česky Výzva k akci) — je v marketingu motivace uživatele (např. návštěvníka webových stránek) k nákupu či objednání služeb.
Zobrazit heslo »

CTR

CTR — Click Through Rate (česky Míra prokliku) — je v internetovém marketingu označení poměru mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na tuto reklamu. CRT se udává v procentech.
Zobrazit heslo »

Digitální marketing

Digitální marketing ke komunikaci s cílovou skupinou užívá číslicovou techniku.
Zobrazit heslo »

DNS

DNS (anglicky Domain Name System) je hierarchický systém doménových jmen.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ... 12 |