
ClickTale
ClickTale je webová analytická aplikace, která umožňuje nahrávat a sledovat chování uživatele internetových stránek.
Pomocí aplikace ClickTale můžete testovat a vyhodnocovat použitelnost webu.
Vybrané výstupy aplikace ClickTale
- Klikací heatmapy - Teplotní mapy zobrazují pomocí barevého spektra místa, kam uživatelé webu klikají.
- Skrolovací mapy - Tyto teplotní mapy zobrazují pomocí barevního spektra „jak hluboko“ lidé zaskrolují na delších stránkách.
- Analýza formulářů - Pomocí tohoto nástroje můžete sledovat, jak lidé vyplňují formuláře na vašem webu a odhalit, kde mají potíže.
- Videa - Pomocí záznamu můžete sledovat pohyb myši a stisky kláves konkrétního návštěvníka vašeho webu.
Implementace nástroje ClickTale
Implementace ClickTale je velice jednoduchá a je podobná jako např. u Google Analytics. Do stránek je třeba vložit dva fragmenty javaskriptového kódu. Jeden na začátek stránku za značku <body> a druhý na konec před značku </body>. Výsledky pak sledujete přes webové rozhraní.
Cena ClickTale
Na webu ClickTale si můžete na zkoušku vytvořit účet zdarma a nebo můžete využít některou z placených variant (nejnižší cena je za variantu Bronze, $99/měsíčně).
Poslední aktualizace pojmu ClickTale: 19. 7. 2012
Tipy a FAQ
Tagy — znalostní databáze
Náš blog
Jak produktová fotografie ovlivňuje prodej vašich produktů
06. 02. 2018. – Kateřina Čajanková
Produktová fotografie není umění. Je to mocný nástroj, který dokáže ovlivnit, zda se váš produkt…
Jaký je skutečný organický dosah příspěvků na Facebooku?
30. 01. 2018. – Jakub Dubec
V poslední době se téma organický dosah příspěvků na Facebooku skloňuje všemi pády. Zatímco…
Brand bidding: Proč v PPC cílit na své značky
17. 11. 2017. – Jakub Dubec
Praktikujete výkonnostní marketing? Není vám pojem PPC reklama cizí? Ať už se jedná o značku vaší…
