Slovníček marketingových pojmů

HTTP

HTTP (Hypertext Transfer Protocol) je protokol pro přenos dokumentů ve formátu HTML.
Zobrazit heslo »

Inbound marketing

Inbound marketing je v online marketingu postaven na tzv. pull strategii, kdy zákazník aktivně hledá řešení svého problému a my u něj můžeme díky souvisejícímu a přínosnému obsahu, vzbudit zájem o náš podnik či produkt.
Zobrazit heslo »

Instant messaging

Instant messaging je označení internetové služby pro rychlý způsob on-line komunikace, převážně pomocí textových zpráv.
Zobrazit heslo »

Internet Explorer

Internet Explorer je grafický internetový prohlížeč od společnosti Microsoft.
Zobrazit heslo »

JavaScript

JavaScript je programovací jazyk využívaný na webových stránkách pro ovládání různých interaktivních prvků a efektů na straně uživatele.
Zobrazit heslo »

jQuery

jQuery je v současné době velmi populární framework pro psaní JavaScriptových aplikací.
Zobrazit heslo »

Katalog

Internetový katalog je seznam odkazů na webové stránky, který jsou logicky roztříděny do stromu kategorií.
Zobrazit heslo »

Klíčové slovo

Klíčové slovo (z anglického keyword) je v internetovém marketingu výraz nebo fráze, která nejlépe a především nejvýstižněji charakterizuje smysl obsahu zvolené webové stránky.
Zobrazit heslo »

Konverzní poměr

Konverzní poměr, popř. míra konverze, je v on-line marketingu procentuální vyjádření počtu lidí, kteří proveli námi požadovanou akci (např. odeslali z webu objednávku).
Zobrazit heslo »

Landing page

Landing page je v on-line marketingu označení cílové (nebo záchytné) webové stránky, která se zobrazí jako reakce při kliknutí na reklamu.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... 9 |