Slovníček marketingových pojmů

Google Chrome

Google Chrome je v současnosti nejrozšířenější internetový prohlížeč.
Zobrazit heslo »

GTPR

GTPR — Google Toolbar PageRank — je informace pro uživatele, jak moc je právě prohlížená stránka důvěryhodná.
Zobrazit heslo »

Guerrilla marketing

Guerrilla marketing je forma marketingové strategie, která má za cíl pomoci především malým a středním podnikům bojovat se svou konkurencí s využitím velmi nízkých rozpočtů. Za konceptem guerrilla marketingu tedy nestojí peníze, ale především nápad.
Zobrazit heslo »

Hashtag

Hashtag je označení pro odkaz vedoucí na kontextuální obsah v rámci sociální sítě či jiné online platformy pro sdílení informací.
Zobrazit heslo »

Hoax

Hoax (česky podvod, mystifikace či žert) je nevyžádaná zpráva, která uživatele varuje před nějakým virem, prosí o pomoc, informuje o nebezpečí, snaží se ho pobavit apod.
Zobrazit heslo »

HTML

HTML (HyperText Markup Language) je značkovací jazyk pro vytváření webových stránek.
Zobrazit heslo »

HTTP

HTTP (Hypertext Transfer Protocol) je protokol pro přenos dokumentů ve formátu HTML.
Zobrazit heslo »

Inbound marketing

Inbound marketing je v online marketingu postaven na tzv. pull strategii, kdy zákazník aktivně hledá řešení svého problému a my u něj můžeme díky souvisejícímu a přínosnému obsahu, vzbudit zájem o náš podnik či produkt.
Zobrazit heslo »

Instagram

Instagram je sociální síť vlastněná společností Facebook zaměřená na vizuální prezentaci.
Zobrazit heslo »

Instant messaging

Instant messaging je označení internetové služby pro rychlý způsob on-line komunikace, převážně pomocí textových zpráv.
Zobrazit heslo »

Další stránky: předchozí | 1 ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... 11 |