Facebook Ads

Facebook Ads je reklamní formát v populární sociální síti Facebook. Reklama využívá platební modely PPC (pay per click, platba za proklik) a PPV (pay per view, platba za zobrazení).

 

Facebook Ads se obvykle zobrazuje na sociální síti Facebook v pravém sloupci stránky. Jsou zde většinou dvě až tři reklamní pozice.

Formát reklamy Facebook Ads

  • Titulek maximálně 25 znaků
  • Popisek maximálně 135 znaků
  • Obrázek (nepovinný) o velikosti max. 110 × 80 pixelů
Inzeráty na FacebookuUkázka inzerátu na Facebooku

Možnosti cílení reklamy Facebook Ads

  • Lokalita - ze seznamu vybíráte jednu zemi
  • Pohlaví - cílit můžete na ženy či na muže
  • Věk - můžete si vybrat jednu z věkových skupin
  • Klíčová slova - vybíráte z toho, co mají uživatelé Facebooku uvedeno ve svém profilu
  • Vzdělání
  • Pracoviště - je možné zacílit i na zaměstnance konkrétní společnosti
  • Vztah - můžete si vybrat zacílení na nezadaný / ve vztahu / zasnoubený / ženatý
  • Zajímá se o - muže / ženy - opět podle toho co má uveden uživatel v profilu

Cena za reklamu

Platba za kliknutí

  • Rozpočet na den - minimálně 1.00 USD
  • Minimální cena za klik - minimálně 0.01 USD

Platba za zobrazení

  • Rozpočet na den - minimálně 1.00 USD
  • Minimální cena za 1000 zobrazení - minimálně 0.01 USD

Více o sociální síti Facebook

 

Poslední aktualizace pojmu Facebook Ads: 30. 8. 2012