Kampaň pro Parabibli

V roce 2018 jsme pro nakladatelství Biblion realizovali kampaň pro knihu Parabible.

Pro projekt Parabible jsme navrhli marketingovou strategii a kompletní marketingovou komunikaci.

K propagaci a komunikaci jsme využívali převážně sociální sítě (Facebook a Instagram), PPC kampaně a e-mailing.

Vytvořili jsme a rozeslali tiskovou zprávu pro média – díky tomuto kroku získala kniha na popularitě v médiích – informovaly o ní např. Česká televize, DVTV, Český rozhlas aj.

Navrhli jsme formát Paraturné (autorské čtení) Česku a Slovensku, který jsme následně propagovali – o akci byl velký zájem a přispěl k prodeji knihy.

ParabibleParabible

Pracovali jsme s komunitou fanoušků na sociálních sítích a využívali e-mailingu. Díky tomu se nám podařilo vybudovat velmi aktivní komunitu, která šířila informace o knize organicky.

0
Spokojených klientů
0
Úspěšných projektů
0
Specialistů
0+
Let zkušeností