E-mailing pro značku Naděje

V roce 2024 jsme pro firmu Naděje začali spravovat e-mailingovou komunikaci.

Firma Naděje se zabývá výrobou bylinných produktů jako jsou tinktury, masti nebo oleje.

Pro tuto společnost v současné době spravujeme PPC kampaně a kampaně na platformě Meta. Nově se věnujeme e-mailingové komunikaci, pro kterou byla potřeba vytvořit důkladnou vstupní analýzu.  Vyhodnotili jsme současný stav v e-mailovém nástroji Ecomail a pečlivě prostudovali evropské směrnice i legislativní limity týkající se doplňků stravy. 

Na základě získaných dat jsme navrhli konkrétní a efektivní řešení pro zlepšení komunikace v souvislosti s platnými nařízeními. Vytvořili jsme podrobné komunikační mapy k jednotlivým nákupním fázím, možnosti segmentace cílových skupin a v neposlední řadě také technické řešení e-mailingu. 

Obsah analýzy pro automatický e-mailingObsah analýzy pro automatický e-mailing
Obsah analýzy pro automatický e-mailingObsah analýzy pro automatický e-mailing

Po prezentaci této analýzy a jejím odsouhlasení klientem jsme se pustili do aplikace navržených strategií a změn.

Šablona pro automatický e-mailingŠablona pro automatický e-mailing

 

0
Spokojených klientů
0
Úspěšných projektů
0
Specialistů
0+
Let zkušeností