Případová studie: Snížení PNO ze 74,06 % na 8,87 %

Po dvou měsících jsme na e-shopu Nadeje-byliny.eu dokázali snížit PNO u PPC kampaní ze 74,06 % na 8,87 %.

V létě roku 2020 jsme převzali správu PPC kampaní e-shopu Nadeje-byliny.eu, který se zabývá prodejem bylinných tinktur od paní Mgr. Jarmily Podhorné. PPC kampaně v Skliku (jinde neběžely) spravovala nejmenovaná renomovaná agentura. PNO kampaní bylo při převzetí neuvěřitelných 74,06 % napříč všemi kampaněmi. Ve vyhledávacích kampaních, kde se za dva měsíce utrácely desítky tisíc korun, činilo dokonce 174 %.

E-shop Naděje-byliny.euE-shop Naděje-byliny.eu

Jaké bylo naše řešení:

  • Okamžitě po převzetí a úvodní analýze kampaní jsme zastavili nevýkonné sestavy. 
  • Doplnili jsme desítky vylučujících klíčových slov a týdně, při pravidelné optimalizaci, doplňujeme další a další.
  • V obsahové síti jsme vyloučili stovky nerelevantních webů a mobilních aplikací.
  • PLA kampaně jsme rozčlenili na větší množství reklamních sestav, které se mezi sebou vzájemně vylučují, a tak můžeme kampaně lépe cílit i optimalizovat.
  • Remarketing jsme rozdělili na řadu smysluplných publik, která dokážeme oslovit ve správnou dobu tak, abychom je zbytečně neobtěžovali.
  • Vytvořili jsme remarketingovou kampaň na opuštěný košík.
  • Maximalizujeme návštěvnost budováním nových reklamních sestav.
Ukázka banneru pro obsahovou síťUkázka banneru pro obsahovou síť

Po dvou měsících od nasazení úprav jsme na e-shopu Nadeje-byliny.eu dokázali snížit PNO u PPC kampaní ze 74,06 % na 8,87 %. Spolu s tím jsme zvýšili počet transakcí z tohoto jediného zdroje o 56,4 %.

Více informací mužete získat na našem blogu: https://optimalne.net/clanek/pno-ppc-kampani

Jste připraveni vyladit svoji strategii?