Případová studie: 2× více návštěv při zachování rozpočtu

Během dvou měsíců jsme na web společnosti MANUS Prostějov přivedli 2× více návštěv při zachování původního rozpočtu.

  • Rok realizace: 2018
  • Klient: MANUS Prostejov, spol. s r.o.
  • Web: www.manuspv.cz

Kampaně v Google Ads, Skliku a slovenském Google Ads původně spravovaly tři na sobě nezávislé agentury. Jejich práce vykazovala řadu nedostatků a k rozvoji společnosti MANUS Prostějov přispívala pouze v omezené míře. 

Po převzetí a sladění účtů jsme do kampaní přidali stovky nových vyhledávacích i vylučujících dotazů a rozdělili kampaně do řady nových sestav. V obsahové síti jsme nastavili smysluplnější remarketing (naši předchůdci jej téměř vůbec nevyužívali) a vytvořili nové brandové bannery, které ladí s komunikační strategií společnosti. Následně jsme PPC kampaně začali optimalizovat a dále jsme pravidelně vylučovali nerelevantní dotazy a média.

Výsledky se dostavily téměř okamžitě. Za původní náklady jsme přivedli na web klienta téměř 2× více návštěv. Kampaně také přispěly ke zvýšení kvality generované návštěvnosti a snížení míry okamžitého opuštění stránek. Za 2 měsíce byl počet poptávek po produktech MANUS Prostějov tak vysoký, že byly na další období zcela naplněny výrobní kapacity společnosti.

Srovnání ceny a výsledků PPC kampaní před optimalizací a po optimalizaciSrovnání ceny a výsledků PPC kampaní před optimalizací a po optimalizaci

 

Jste připraveni vyladit svoji strategii?