Kampaně v Google Ads, Skliku a slovenském Google Ads původně spravovaly tři na sobě nezávislé agentury. Jejich práce vykazovala řadu nedostatků a k rozvoji společnosti MANUS Prostějov přispívala pouze v omezené míře.
Po převzetí a sladění účtů jsme do kampaní přidali stovky nových vyhledávacích i vylučujících dotazů a rozdělili kampaně do řady nových sestav. V obsahové síti jsme nastavili smysluplnější remarketing (naši předchůdci jej téměř vůbec nevyužívali) a vytvořili nové brandové bannery, které ladí s komunikační strategií společnosti. Následně jsme PPC kampaně začali optimalizovat a dále jsme pravidelně vylučovali nerelevantní dotazy a média.
Výsledky se dostavily téměř okamžitě. Za původní náklady jsme přivedli na web klienta téměř 2× více návštěv. Kampaně také přispěly ke zvýšení kvality generované návštěvnosti a snížení míry okamžitého opuštění stránek. Za 2 měsíce byl počet poptávek po produktech MANUS Prostějov tak vysoký, že byly na další období zcela naplněny výrobní kapacity společnosti.