Značka Aquina se od roku 1997 věnuje návrhům a dodávce technologií pro úpravu pitné vody. V rámci redesignu hlavního webu si klient přál také e-shop, který bude propojený. Našim cílem bylo vytvořit prodejní kanál pro koncové zákazníky.
Na základě našich pozitivních zkušeností jsme pro e-shop doporučili a vybrali platformu Shoptet. Podle marketingové strategie jsme vytvořili obsah, nastavili kompletní systém a do e-shopu nahráli produkty s obsahem od klienta.
Na e-shopu jsme také nastavili základní analytické nástroje potřebné pro měření reklamních kampaní (GA, GTM, měřící kódy pro konverzi - nákup, odeslání kontaktního formuláře).
K lepšímu pochopení produktů koncovým zákazníkem jsme vytvořili krátké články, které mají za úkol pomoci při výběru produktu.
- Jak si vybrat změkčovací filtr
- Jak si vybrat dezinfekci vody
- Vše, co jste chtěli vědět o úpravě tvrdé vody
E-shop je vzájemně propojený s novým webem aquina.cz, který jsme pro značku také tvořili. Na e-shopu je třeba stále pracovat, rozvíjet obsah a plnohodnotně rozjet reklamy.
Naše další spolupráce se společností Aquina:
- Redesign stávajícího webu aquina.cz
- Reklamní kampaně (PPC)