B2B marketing D-klima

Se společností D-klima spolupracujeme již od roku 2007. V roce 2023 jsme nastavili novou B2B kampaň cílenou na německy mluvící země.

Pracovali jsme společně již na několika projektech, kdy ten nejdlouhodobější je rozvoj e-shopu vzduchotechnika.cz. Momentálním cílem je zvýšit počet klientů v německy mluvících zemích, proto jsme se rozhodli vytvořit kampaň se zahraniční akvizicí B2B klientů.

Návrh a strategie

Pro tento projekt jsme navrhli strategii na generování leadů. Cílem bylo dostat na kvalitní landing page kvalitní publikum pro generování leadů a následně vytvořit automatickou komunikaci, která pomůže obchodníkům v komunikaci s potencionálními klienty.

Průběh spolupráce / akvizice leadů

V první fázi spolupráce jsme na základě analýzy vytvořili landing page pro německy mluvící trh. Tuto landing page jsme realizovali od grafického návrhu, přes programování po nastavení analytiky a celkové spuštění webu. Následně jsme potřebné funkce pomocí přímé komunikace přes API napojili na e-mailový posílač.

Ukázka landing page - akční tlačítko vzorek zdarmaUkázka landing page - akční tlačítko vzorek zdarma

V posledním kroku vývoje landing page jsme nasadili analytické nástroje, tzn. vložení a nastavení JavaScript kódů do webu nebo nástroje Google Tag Manager. Ve službě Google Analytics 4 jsme následně nastavili měření návštěvnosti a odeslání obou formulářů na webu, které představíme níže.
Po dokončení překladů do německého jazyka a vložení textů do webu, následovalo finální testování celého webu - zobrazení webu, naprogramované funkce, formuláře, měření apod.

Ukázka grafického návrhuUkázka grafického návrhu

V akvizici v obsahových sítích dostáváme na web potencionální klienty, kteří mají 2 možnosti akce.

Ukázka akčního tlačítka na landing page ke stažení kataloguUkázka akčního tlačítka na landing page ke stažení katalogu

Po vyplnění těchto formulářů se potencionální klient dostane do námi vytvořené automatické e-mailingové cesty, kde představujeme benefity společnost a díky této sadě e-mailů mu poděkujeme, přesvědčíme o nákupu vzduchotechnických komponentů právě od nás a předáme ho do kontaktu s obchodním zástupcem D-klimy.

K akvizici využíváme také sociální sítě a to zejména Instagram, Facebook, LinkedIn a TikTok. Na těchto sociálních sítích se snažíme budovat správnou komunitu uživatelů. Kromě tvorby obsahu jsme spustili podpůrné kampaně, aby společnost D-klima byla více vidět v cílení zejména na Německo.
Vzhledem k tomu, že jsou tyto kampaně spuštěny teprve krátce, mají velký dosah.

Příkladem může být video z TikToku, které mělo přes 50 000 zhlédnutí za 9 dní propagace.


Tvorba obsahu probíhala ve spolupráci s našim partnerem Michalem Šteflovičem, který se postaral nejen o tvorbu obsahu, ale i o následnou postprodukci.

Shrnutí

Ke spuštění tohoto projektu jsme kromě realizace webu nastavili veškeré marketingové kanály, které budeme v následujících měsících optimalizovat tak, abychom dosahovali těch nejlepších výsledků.

Shrnutí hlavních oblastí, ve kterých jsme odvedli práci jsou: spuštění webu d-klima.eu, plnění plánu podpůrné komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Nastavení a správa PPC kampaní, nastavení, spuštění a správa automatického e-mailingu, příprava spuštění placených kampaní na sociálních sítích.

0
Spokojených klientů
0
Úspěšných projektů
0
Specialistů
0+
Let zkušeností