PPC reklama

PPC — Pay Per Click (česky: Platba za proklik) — je v on-line marketingu platební model výkonové reklamy, kdy inzerent neplatí za zobrazení své reklamy, ale pouze za prokliknutí z této reklamy na svou webovou stránku.

 

Inzerentovi tento způsob dává větší jistotu efektivnosti reklamní kampaně.

Reklamní PPC systémy

V České republice jsou nejznámější tyto reklamní systémy:

  • Google AdWords
  • Seznam Sklik
  • Facebook Ads
  • eTarget
  • AdFOX - služba byla v březnu 2011 zrušena

PPC reklamní systémy: Google AdWords, Sklik, adFox, Etarget

PPC reklamu můžete vidět ve vyhledávačích (obvykle v pravém sloupci u výsledů vyhledávání), ve zpravodajských portálech a v řadě tématických a partnerských webu.

Proč PPC reklama

  • Lidé využívají vyhledávače, když hledají konkrétní informace, a proto je zde Vaše reklama perfektně cílená.
  • Neplatíte za to, že vás někdo vidí, ale pouze za to, že přijde na vaše stránky.
  • Můžete poměrně přesně měřit výsledky vložené investice.
 

Poslední aktualizace pojmu PPC reklama: 31. 8. 2012