Případová studie: Desítky autentických fotografií nábytku

Fotosoutěž přinesla vyšší desítky autentických referenčních fotografií z domácností zákazníků, kteří si v minulosti koupili dřevěný nábytek UNIS-N.

  • Rok realizace: 2018
  • Klient: UNIS-N, spol. s r. o.
  • Web: www.unis-n.cz

Úvodní stav

Klient v oblasti výroby dřevěného nábytku měl nedostatek použitelných referenčních fotografií a omezený rozpočet na tvorbu nových prezentačních materiálů. Proto jsme se rozhodli pro klienta realizovat soutěž, abychom fotografie získali od klientů, kteří jeho nábytek v minulosti nakoupili.

Dřevěný nábytek UNIS-NDřevěný nábytek UNIS-N

Cíle kampaně

Získat určitý počet fotografií nábytku UNIS-N umístěného v domácnostech zákazníků při dodržení stanoveného rozpočtu.

Co jsme udělali pro naplnění cíle

V rámci stanoveného rozpočtu jsme pro soutěž připravili landing page představující detaily soutěže, vlastní soutěžní aplikaci, e-mailing a malou podpůrnou remarketingovou kampaň v systémech Sklik a Facebook Ads.

Soutěž byla nastartována v čase vánoc. Této příležitosti jsme využili a spolu s Vánočním přáním jsme odeslali upomínkový e-mail všem zákazníkům, kteří v minulosti nábytek zakoupili.

Ukázka z úvodního e-mailinguUkázka z úvodního e-mailingu

Výsledky kampaně

Klient získal vyšší desítky referenčních fotografií z domácností jeho zákazníků.
Do soutěže se zapojilo 1496 hlasujících, soutěž přilákala 111 nových fanoušků.

Ukázky získaných fotografiíUkázky získaných fotografií

 

Jste připraveni vyladit svoji strategii?