Webová analytika

Máte na svém webu nainstalován Google Analytics, ale nevíte, jak s daty dál naložit? Chápete, že návštěvnost webu je jedním z ukazatelů jeho úspěšnosti, ale chybí vám její rozbor, hodnocení a doporučení pro optimalizaci?

Pokud jste již do svého webu implementovali nějaké analytické nástroje, nestačí se spokojit s tím, že se něco měří. Důležité je z naměřených čísel vyvozovat správné závěry. 

Začněte na svém webu konečně vydělávat!

Webová analytika dokáže zvýšit váš zisk. Ptáte se jak? Pomocí nástrojů webové analytiky dokážeme sledovat uživatele, které oslovuje vaše reklama, následně pak návštěvníky vašich stránek a jejich chování. Na základě těchto informací pak dokážeme vyladit web i reklamní kampaně tak, abychom vám snižovali náklady a zvýšili zisk.

Co konkrétně můžeme zjistit a jak vám to pomůže

Pomocí webové analytiky dokážeme např. zjistit:

  • Kdo jsou vaši zákazníci a odkud k vám nejčastěji přicházejí.
  • Co na vašem webu hledají a které stránky je zajímají.
  • Kde z vašeho webu nejčastejí odcházejí.

Kolik stojí webová analytika?

Nástroj Google Analytics je ZDARMA. Ano, to je pravda. Google Analytics však slouží pouze ke sběru a sledování dat. Tato data je ale třeba vyhodnotit, správně interpretovat a následně je nutné investovat i do doporučených úprav webu. To vše vyžaduje určité prostředky. Obnos prostředků pak závisí na tom, jak důležitou roli hraje váš web ve vašem podnikání.

Pokud investujete do optimalizace pro vyhledávače (SEO) či do PPC reklamy desítky tisíc měsíčně, je vhodné se na webovou analytiku zaměřit. Díky webové analytice pak můžete ušetřit prostředky, které dáváte do reklamy a vydělat na zvýšení výkonosti vašeho webu.

Aby měla webová analytika smysl, měla by být vaše investice přiměřená. Naše ceny za jednorázovou analýzu  návštěvnosti webu začínají na 7 200 Kč.

Nástroje pro webovou analytiku

Efektivitu internetového marketingu můžete analyzovat pomocí celé řady nástrojů: Webtrends, Omniture, Google Analytics, SiteCatalyst, Coremetrics, Unica, apod. My pro své klienty používáme sadu nástojů, které jsou cenově dostupné a poskytují kvalitní výstupy.

Google Analytics

Google Analytics

Základní sběr dat provádíme pomocí on-line nástroje Google Analytics.

Nepoužíváme jen základní nastavení a výchozí měřící kód od Google, ale pro naše klienty nabízíme speciální měřící kód upravený pro české prostředí.

Díky mnoha dalším speciálním nastavením lze v datech Google Analytics nacházet souvislosti, které nejsou při běžném nastavení zcela patrné.

 

ClickTale

ClikTale - analýza formuláře

Dalším poměrně dostupným a především velmi užitečným nástrojem je ClickTale. ClickTale je analytická aplikace, která umožňuje nahrávat a sledovat chování uživatele webových stránek.

Pomocí aplikace ClickTale můžete testovat a vyhodnocovat použitelnost webu.

Více informací o aplikaci ClickTale.

 

Heatmapy mYx

mYx - teplotní mapa

Teplotní mapy mYx jsou ideálním nástrojem pro sledování zájmu o obsah každé stránky vašeho webu.

Klikací heatmapy skvěle doplňují nástroje typu Google Analytics a pomohou vám najít oblíbená místa vašich návštěvníků.

Používání služby je placeno podle velikosti webu a doby používání (od 260 Kč/měsíc).

Pokud chcete optimalizovat svůj web, potřebujete webovou analytiku. Zaměřte se na chování návštěvníků. Odhalte jak plní stanovéné cíle a mějte přehled o efektivitě svého marketingu.

—>

Odhalte silné a slabé stránky vašeho webu. Pomůžeme vám.

Do vzájemného odsouhlasení
je vaše poptávka nezávazná.

Chci cenovou nabídku!