
Google Analytics
Google Analytics je webová analytická aplikace pro sledování a vyhodnocování návštěvnosti internetových stránek a výkonnosti online kampaní.
Registrovaný uživatel může do vlastních stránek vložit měřící kód a zdarma pak sledovat informace o návštěvnosti svého webu.


Nastavení Google Analytics
Google Analytics je sice dobrý nástroj pro sledování návštěvnosti a výkonosti webových stránek, ale teprve správné nastavení z něj udělá užitečný nástroj pro internetový marketing.
Nastavení cílů v Google Analytics
Nastavení cílů v Google Analytics Vám umožní lépe zjistit:
- Jak dosahuje Váš web stanovených cílů (např. odeslání poptávkového formuláře)
- Kde se v plnění stanovených cílů návštěvníci ztrácí
- Které kampaně Vám přivádí nejvíce návštěvníků, kteří plní definované cíle
Nastavení Ecommerce v Google Analytics
Při správném nastavení Ecommerce v Google Analytics můžete sledovat:
- Jak dosahuje Váš web stanovených cílů (odeslání objednávky)
- Kde se v nákupním procesu návštěvníci ztrácí
- Které kampaně Vám přivádí nejvíce návštěvníků, kteří plní definované cíle
- Které produkty jsou ve Vašem obchodě nejvýkonnější
- Které produkty ve Vašem obchodě návštěvníci hledají (i pokud je nemáte v nabídce)

Znázornění cesty k cíli v Google Analytics
Ukázka měřícího kódu Google Analytics
Ukázka měřícího kódu Google Analytics, který vložíte na každou sledovanou stránku svého webu. V ukázkovém kódu je třeba nahradit UA-XXXXXX-X reálným číslem vašeho účtu v Google Analytics.
<script type="text/javascript"> var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); </script> <script type="text/javascript"> try { var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXXX-X"); pageTracker._trackPageview(); } catch(err) {} </script>
Možná vás bude zajímat:
Poslední aktualizace pojmu Google Analytics: 4. 1. 2009
Tipy a FAQ
Tagy — znalostní databáze
Náš blog
Jak produktová fotografie ovlivňuje prodej vašich produktů
06. 02. 2018. – Kateřina Čajanková
Produktová fotografie není umění. Je to mocný nástroj, který dokáže ovlivnit, zda se váš produkt…
Jaký je skutečný organický dosah příspěvků na Facebooku?
30. 01. 2018. – Jakub Dubec
V poslední době se téma organický dosah příspěvků na Facebooku skloňuje všemi pády. Zatímco…
Brand bidding: Proč v PPC cílit na své značky
17. 11. 2017. – Jakub Dubec
Praktikujete výkonnostní marketing? Není vám pojem PPC reklama cizí? Ať už se jedná o značku vaší…
