
Výkonnostní marketing
Výkonnostní marketing se zaměřuje na sekundární výkon kampaní. Důležité je více měření akcí na webu než-li například imprese reklam.
Co je pro výkonnostní marketing důležité? Jsou to měřitelné akce na vašem webu - registrace, přihlášení k odběru informací, vyplnění poptávkových formulářů či dokončení objednávky. Jsou to KPI, které měří zadavatelem stanovené cíle kampaně.
Cíle kampaně mohou být různé - může jít o image značky nebo přímo o produktové kampaně mající za cíl prodej. Nejdříve je nutné nastavit cíle a poté je lze měřit pomocí konverzí. Čím vyšší konverzní poměr, tím lépe.
Výkonnostní marketing se skládá z budování a optimalizace zdrojů návštěvnosti a ze zvyšování konvertibility webu například tím, že zlepšíme použitelnost webu.
Populární zdroje návštěvnosti:
- Programmatic buying (například PPC reklama)
- Affiliate marketing (například Commission Junction)
- Social media marketing (například Facebook)
Známé postupy, jak optimalizovat web:
- Výkonnostní testy a optimalizace (například Google Pagespeed Test)
- Analytika návštěvnosti a chování na webu (například Google Analytics)
- Zvyšování důvěryhodnosti a vylepšování obsahu (například Copywriting)
Výkonnostní marketing nelze z principu nastavit a zapomenout. Je nutné data průběžně sledovat, měřit, analyzovat, interpretovat, vylepšovat. Jen tak lze dosáhnout optimálního výkonu marketingových kampaní.
Poslední aktualizace pojmu Výkonnostní marketing: 16. 1. 2018
Tipy a FAQ
Tagy — znalostní databáze
Náš blog
Jak produktová fotografie ovlivňuje prodej vašich produktů
06. 02. 2018. – Kateřina Čajanková
Produktová fotografie není umění. Je to mocný nástroj, který dokáže ovlivnit, zda se váš produkt…
Jaký je skutečný organický dosah příspěvků na Facebooku?
30. 01. 2018. – Jakub Dubec
V poslední době se téma organický dosah příspěvků na Facebooku skloňuje všemi pády. Zatímco…
Brand bidding: Proč v PPC cílit na své značky
17. 11. 2017. – Jakub Dubec
Praktikujete výkonnostní marketing? Není vám pojem PPC reklama cizí? Ať už se jedná o značku vaší…
