Slovníček marketingových pojmů: S

See Think Do Care

Framework See Think Do Care pomáhá lépe pochopit nákupní procesy a rozhodování zákazníků, díky čemuž pak můžete navrhovat a stavět fungující marketingové strategie a taktiky. Autorem tohoto frameworku je známý marketér Avinash Kaushik.
Zobrazit heslo »

SEM

SEM — Search Engine Marketing — se do češtiny obvykle překládá jako marketing ve vyhledávačích.
Zobrazit heslo »

SEO

SEO — Search Engine Optimization — se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače.
Zobrazit heslo »

SERP

SERP — Search Engine Results Page — je stránka se seznamem výsledků, kterou zobrazí vyhledávač, na dotaz zadaný uživatelem.
Zobrazit heslo »

Sklik

Sklik je reklamní systém společnosti Seznam.cz, a.s., který umožňuje inzerentům nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC reklama).
Zobrazit heslo »

Skóre kvality

Skóre kvality v PPC systému Google AdWords představuje odhad relevance reklam, klíčových slov a vstupní stránky pro uživatele, kterému se reklama právě zobrazila.
Zobrazit heslo »

SoLoMo

SoLoMo je označení pro propojení tří principů — sociálního, lokálního a mobilního. Ty jsou díky moderním technologiím stále důležitější pro přístup k současnému on-line marketingu.
Zobrazit heslo »

Spam

Spam je obvykle masově šířený (nejčastěji reklamní) e-mail, který je rozesílán skupině příjemců, kteří si jej nevyžádali. Spam můžete mimo e-mail zaznamenat také v diskuzních fórech, komentářích, apod.
Zobrazit heslo »