
Srovnání PPC systémů
Slyšeli jste už o PPC systémech Sklik a Google AdWords, ale chcete se ještě lépe orientovat? Chcete jako inzerent znát jejich možnosti a výhody? Pak se podívejte na zjednodušený přehled nejčastěji používaných PPC systémů v České republice.
Srovnání PPC systémů nemá v žádném případě za cíl ukázat, zda je nějaký systém lepší něž jiný. Všechny uvedené PPC systémy se mohou ve vašich kampaních skvěle doplňovat a jejich vzájemnou kombinaci vám vřele doporučujeme.
Google AdWords |
Sklik | Etarget | Facebook Ads |
|
---|---|---|---|---|
Textová reklama ve vyhledávání |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kontextová reklama |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bannerová reklama |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Remarketing/Retargeting |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Minimální cena za proklik (CPC) |
0,10 Kč | 0,20 Kč | 1 Kč | 0,20 Kč |
Možnost geografického zacílení |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behaviorální cílení |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Časové zacílení |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Možnost věkového zacílení |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Možnost zacílení podle pohlaví |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Možnost zacílení podle vzdělání |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tipy a FAQ
Tagy — znalostní databáze
Náš blog
Jak produktová fotografie ovlivňuje prodej vašich produktů
06. 02. 2018. – Kateřina Čajanková
Produktová fotografie není umění. Je to mocný nástroj, který dokáže ovlivnit, zda se váš produkt…
Jaký je skutečný organický dosah příspěvků na Facebooku?
30. 01. 2018. – Jakub Dubec
V poslední době se téma organický dosah příspěvků na Facebooku skloňuje všemi pády. Zatímco…
Brand bidding: Proč v PPC cílit na své značky
17. 11. 2017. – Jakub Dubec
Praktikujete výkonnostní marketing? Není vám pojem PPC reklama cizí? Ať už se jedná o značku vaší…
