Srovnání PPC systémů

Slyšeli jste už o PPC systémech Sklik a Google AdWords, ale chcete se ještě lépe orientovat? Chcete jako inzerent znát jejich možnosti a výhody? Pak se podívejte na zjednodušený přehled nejčastěji používaných PPC systémů v České republice.

 

Srovnání PPC systémů nemá v žádném případě za cíl ukázat, zda je nějaký systém lepší něž jiný. Všechny uvedené PPC systémy se mohou ve vašich kampaních skvěle doplňovat a jejich vzájemnou kombinaci vám vřele doporučujeme.

  Google
AdWords
Sklik Etarget Facebook
Ads
Textová reklama ve vyhledávání ano ano ne ne
Kontextová reklama ano ano ano ano
Bannerová reklama
ano ano ne ne
Remarketing/Retargeting ano ano ano ano
Minimální cena za proklik (CPC)
0,10 Kč 0,20 Kč 1 Kč 0,20 Kč
Možnost geografického zacílení ano ano ano ano
Behaviorální cílení ano ano ano ano
Časové zacílení ano ano ano ano
Možnost věkového zacílení ne ne ne ano
Možnost zacílení podle pohlaví ne ne ne ano
Možnost zacílení podle vzdělání ne ne ne ano