Jak spravovat firemní Facebook Page

Pokud máte na Facebooku vytvořenou stránku a čtete tento článek, tak asi správně tušíte, že to pro firemní marketing určitě nestačí. Přinášíme vám proto několik praktických rad a tipů, jak se o firemní stránku na Facebooku starat a jak z ní udělat magnet na zákazníky.

 

Co publikovat na firemním Facebooku

  • Novinky a aktuality z firmy, nabídky služeb a produktů
  • Odkazy na firemní web či blog
  • Reference, testy, ankety, diskuze
Přípravy na let balonem na Facebook Page Web71

Na Facebooku můžete publikovat i zajímavé či neformální informace ze života vaší firmy

7 tipů pro firemní komunikaci na Facebooku

  1. Publikujte zajímavý obsah - fotky, videa, zajímavosti
  2. Nedělejte z vaší stránky jen reklamní nástěnku a publikujte i obsah, který přímo nesouvisí s vaší firmou
  3. Vybízejte ke konverzaci, aktivně se do ní zapojujte a vždy reagujte na každý příspěvek od fanoušků stránky
  4. Nabídněte vašim fanouškům něco speciálního, nějakou zvláštní nabídku
  5. Vyzvěte své fanoušky k tvorbě videa a fotek
  6. Vytvářejte ankety a nabízejte ceny
  7. Buďte pozitivní, vstřícní a slušní

Čeho se na Facebooku vyvarovat

  • Vyvarujte se spamování, je to jistá cesta do záhuby
  • Nevydávejte cizí obsah za svůj vlastní, nevyplácí se to
  • Nepomlouvejte konkurenci
  • Nebuďte hluší a arogantní ke svému publiku
  • Nebuďte negativní a zaujatí