Časté otázky

Časté otázky

Google Meet: Jak se připojit a komunikovat přes něj

Domluvili jsme si společnou online konzultaci, ale nevíte, jak se připojit? Níže jsme pro vás připravili jednoduchý návod, jak na to.
Zobrazit

Jak zadávat klíčová slova do PPC kampaní

Slyšeli jste o možnosti zadávat v PPC kampaních klíčová slova ve volné, frázové a přesné shodě? Víte, v čem je to výhodné a co vám to přinese? Víte, co jsou to vylučující klíčová slova? Ne? Tak právě pro vás je sepsán následující článek.
Zobrazit

Jak stáhnout fakturu z GoogleAds

Chybí vám faktura za služby od Google, ale nevíte, jak si ji stáhnout z GoogleAds? Přinášíme návod, jak na to.
Zobrazit

Jak nastavit cíle v Google Analytics

Google Analytics je výborný nástroj pro sledování návštěvnosti a výkonnosti webových stránek. Bez vhodného nastavení vám však nepřinese ten správný efekt. Pokud tedy znáte cíle svého webu a chcete je měřit, nastavte si správně svůj Google Analytics.
Zobrazit

Jak si vybrat vhodnou doménu

Chcete si zaregistrovat novou doménu a přemýšlíte nad jejím názvem a vhodnou koncovkou? Tato stránka vám pomůže při výběru a správném rozhodnutí.
Zobrazit

Jak sdílet přístup do Google Analytics

Potřebujete nasdílet účet do Google Analytics jiné osobě a nevíte, jak na to? Nezoufejte, tady je jednoduchý návod, který vám jasně ukáže, jak to udělat.
Zobrazit

Vytvoření a umístění Facebook Pixelu na web

Jak si vytvořit vlastní Facebook Pixel a vložit ho na svůj web? Připravili jsme pro vás návod, jak vytvořit a nastavit Facebook Pixel krok za krokem.
Zobrazit

Co jsou to PPC systémy?

PPC systémy zprostředkovávají inzerentům nákup reklamních pozic ve vyhledávačích a nebo na stovkách webů v tzv. obsahové síti.
Zobrazit

Jak začít pracovat s Google Ads

Chcete si reklamu v Google Ads spravovat sami a nevíte jak? Vyzkoušejte AdWords Online Univerzitu. Tato část vám odhalí základy práce s tímto reklamním systémem.
Zobrazit

Jak označit kampaně pro Google Analytics

Označování (popř. tagování) reklamních kampaní v URL je důležité zejména proto, aby vám nástroj Google Analytics pomohl rozlišit, které kampaně jsou efektivní a které se vám naopak nevyplácejí.
Zobrazit